Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-20, 15:32 #18
Storens avatar
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Storens avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Felet i detta är att informationen om vad som gäller inte framgår klart och tydligt. Sedan förklaras detta i efterhand då kunden påtalar vad som "hänt".

Om han däremot inte varit så enkelspårig och hela tiden upprepat att han beställt till olika adresser så kanske han blivit bemött på ett annorlunda sätt. Det är det jag menar.

Tänk på att det sitter olika personer i supporten som alla får detta mail med samma innehåll och därför svarar på samma sätt. Om man då istället skriver att man nu förstår varför samma adress registrerats som leveransadress, och att man istället ber dom leverera till dit som var tänkt från början. Då hade förhoppningsvist någon vaknat och gjort ett försök att korrigera detta.

Jag har aldrig beställt från CDON, men jag antar att det inte finns möjlighet att lägga till fler adresser (?) utan att man måste klicka någonstans för "ändra din adress" eller liknande. Då har man ju uppdaterat sina kunduppgifter vilket systemet använder sig av.

T.o.m i basicshoppar kan man lägga till fler än en adress (t.ex. OsCommerce,Virtuemart etc) och detta är ju för att kunduppgifterna inte skall ändras mer än vid yttersta behov.
Storen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat