Citat:
Originally posted by Storen@Oct 19 2007, 22:39
Supporten svarar ju ett antal gånger att det bara går att sätta en adress/konto vilket då gör att den senast angivna adressen är den som är aktiv.
Är det svårt att förstå?
Antingen skulle du avvakta någon dag mellan beställningarna, eller så kunde du makulerat den första beställningen, reggat dig på nytt med annan e-postadress/lösen, och lagt en beställning på det kontot..
En klar brist/förbättringsmöjlighet i deras system, men så är ju fallet.
...eller så kunde du sagt att du nu förstår läget och bett dom vänligt att ändra detta för denna gången
|
CDONs support har förklarat vad som har hänt vilket inte är svårt att förstå men det betyder inte att Tobias har gjort fel. Tobias har fått två orderbekräftelse med två olika leveransadresser. Då borde CDON levererera till dessa två olika adresser och inte ändra om och skicka allt till en och samma adress. Att CDONs system inte klarar av detta tycker jag visar på en brist i deras system. En brist som man knappast kan kräva att Tobias borde känner till. Jag tycker supporten borde ha sagt "ajdå, fel av oss. Hur tycker ni att vi ska lösa detta problem?" och sen bjudit på portot för att skicka varorna rätt. Nu fick Tobias en förklaring men ingen lösning vilket gjorde Tobias irriterad (med all rätt).