 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 145
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 145
|
Självså anser jag att man skall ha tillgängligt så mycket som möjligt, var bl.a. drivande till att Loopia började med helgöppet när jag arbetade där.
Dock så ser jag inte det som en självklarhet då det finns många mindre webbhotell som har låga priser men ändå förväntas hålla samma service som de stora, tycker inte att detta är förnuftigt tänkande.
Oftast så har de mindre hotellen mindre bemanning och därför så tycker jag det är sunt att den personal som finns faktiskt får sig en vettig lunch och kan därefter ge bättre support den tid som de har support, supporten behöver inte vara sämre för att de har lunchstängt.
Sedan så tycker jag att ditt exempel med Volvo är löjeväckande, så du menar att om du ringer Volvo så kommer de förbi och fixar allt, då lever du verkligen i en drömvärld.
|