Medlem
|
|
Reg.datum: May 2005
|
|
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Försvarar inte Yreg på något vis men jag tycker ni borde kliva av era höga hästar ASAP.
Jag har jobbat med folk som jag hittat via WN och även andra så kallade seriösa företag med ett antal hemsidor och jag är hänförd över vilket tugg ni kör med i www världen.
De flesta tycker att en fungerande hemsida är en bonus och jag som beställare borde fatta det. Finns det någon annan bransch där man bygger något på beställning och sedan tar 800-1200 SEK i timmen för att reparera skiten när den inte fungerar?
Yreg verkar billiga om man jämför vad det kostar men en "normal" programmerare som går att hitta i Sverige.
Räkna med 500% påslag på leveranstiden om du inte vill betala per timme för programmerarens misstag. (ej medräknat allt trams med sjuka katter och dylikt) Räkna inte med en fungerande hemsida om du inte vill öka din budget med ytligare 500% för felsökning och annat trams. (Självklart är det fel på internet Explorer 7, eller ditt webbhotell när hemsidan ser ut som ett flipperspel på extacy). I svårare fall beror det på Din lokala dator och din fantastiska programmerare och hans vänner, eller företagets tekniker tycker allt ser bra ut och det borde ju räcka…
Ja, jag är bitter och trött. Jag har dessutom mer än tillräckligt mer erfarenhet för att kunna skriva det jag gör.
Nästa hemsida ska jag nog prova Yreg…
robertsson, skaffa dig ett liv. Det var tufft 1993 att mobba säljare...
MVH
R
|