Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-19, 01:01 #23
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by jomper@Oct 18 2007, 23:31
De har i alla fall inte lunchstängt!

Jag tycker trådskaparen klagar på fel sak. Det är klart att prylarna man betalar för ska funka (oavsett prisnivå!), men vill man ha 24/7 telefonsupport med snabb responstid får man nog vara beredd att betala mer.

Precis som det är dyrare att storhandla på Shell Select än på Willys - Shell Select har öppet dygnet runt. Mjölken är den samma.

Men om grejerna inte fungera då? Jag börja få mer och mer känsla av att många webhotell drivs av glada amatörer, som har fått en grundkurs av pappa staten i Windows NT av AMS.

Att kräva man kan nå supporten kl 12.01 tycker jag är rimligt, kanske inte 23.01 .. Jag kan gå ner kl 00:52 till bensinmacken och dom har öppet och har ungerfär samma sortiment som en mindre livsmedelhandel, priserna är lägre än 7eleven.

Tycker jag att webhotell som tar ut över 100:- / mån skall klara av ha täckning på hela kontorstiden, även om det innebär en del obekvämligheter för personalen, det är min åsikt! Det är ju det man betalar mer för, annars kan jag lika bra köpa något billigt .. Det billiga webhotellet klara av detta, så varför skall inte det stora fina webhotellen klara av det för?

Visst det är jävligt krävade att ge support, men då skall man inte påstå i sin marknadsförening att man har bra support om man inte klara av lösa uppgiften.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat