Citat:
Originally posted by glennj@Oct 18 2007, 20:53
Citat:
Ja, betalar ca 115:- för mitt telefon abb. i månaden, och där möts jag inte av ett svar att vi har lunchstängt.
|
Telia har väl webbhotell? Teckna dig där. De svarar nog t.o.m fram till kl 21.00 eller nått. Den personen som svarar där kl 12.30 har säkert alla verktyg och fullständiga rättigheter i alla system för att kunna sätta sig in i just ditt problem och lösa det innan klockan slår 13.00. :unsure:
|
Antaligen inte! Men det är någon som svara i telefon. Jag upplever inte det här webhotellet som någon stjärna heller att lösa problemet, så resultatet blir detsamma som telia, dvs problemet löser sej inte, men telia har inte stängt för lunch. Även telia suger i mycket, särskilt gäller att åtgärda tekniska problem.
Det sorgliga är , telia är det som går vinnare ut striden, eftersom såna här problem skapa misstro emot småaktörer. Nu är inte bara supportens tillgänglighet som är en stor brist, utan supporten leveransa av resultat att lösa problemet som har mycket att önska.