Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-17, 15:55 #12
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Pettolajnen Pettolajnen är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Haha så typiskt forum. Man skriver en tråd och sen när folk läser tråden så letar dom upp någonting att hacka på i tråden så får man BARA massa påpekningar på just det.

Men JA, det är en EGEN uppskattning. Hur kom jag då fram till den? Jo eftersom jag gjorde en sida med liknande omfattning (något mindre dock) och frågade då medlemmar på PHPSidan.nu vad dom uppskattade marknadsvärdet på den. Och då blev det svar alltifrån 30 000 - 100 000. Och eftersom denna sida är bättre och stabilare och dessutom helt och hållet självbyggd i grunden, alltså INTE någon phpBB eller standardforum som så många andra använder. Detta är specialbyggt för aktier. Det har ändå tagit ca en månad att bygga upp allt och det är bara att börja räkna timmar om ni vill.

Vi säljer KONSTRUKTIONEN, oavsett antalet medlemmar m.m. Vi hade alltså haft samma marknadsvärde även om vi haft 0 medlemmar. Vi säljer en HEMSIDA, konsturktionen, färdig för ett företag att marknadsföra och sätta i bruk, de 32 medlemmarna får man på köpet.

Det är möjligt att marknadsvärdet är för högt. DÄRFÖR skrev jag: "Är ni intresserade, så ge ett bud vad det än är tack. "
Pettolajnen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat