Citat:
Originally posted by Xamda@Oct 15 2007, 00:23
Ja, kom igen...?
Måste ju dra liknelser...
Så när din kompis/flickvän eller vad som helst blivit nedslagen och våldtagen av ett gäng i den ökända förorten så tycker du det är helt okej om du ger dig på ett annat gäng, eller några som känner någon i det gänget och slår dem vettlösa? Jag menar, de kom ju från samma förort, så det måste ju vara rätt, eller hur?
Detta är ju ett skrattretande naivt resonemang...
Om du hittar dem som gjort något mot dig och kan känna dig säker på att det är rätt personer, javisst, ge igen då... Inte för att det är rätt det heller, men jag kan åtminstone ha förståelse för det, men knappast för en attack på dem som möjligen är helt oskyldiga. Det är ju vansinne...
Du gör väl inte bort dig för vad du tycker och berättar om det, men lite eftertanke skadar kanske inte...?
|
Det var den dummaste liknelsen jag har läst under hela min tid på detta forumet.
vad har våldtäckt och misshandel med attacker att göra hos ombuden och dem turkiska hackarnas forum?
Nu går du lite över gränsen vi diskuterar IP, men jag kan skriva till dig vad du hade gjor tom någon hade våldtagit min flickvän, jag hade tagit ut hans bägge ögon och sparat dom som sovenir.
Åter till ämnet.
Men det är ju självklart att det är turkar som ligger bakom attackerna både genom bevis genom att gå in på en hackad sida och både från uttalanden från polisen till ab.
Jag bryr mig inte speciellt mycket om vad som är rätt och fel!
Jag har blivit drabbad, mina kompisar har blivit drabbad och arbetskollegor har blivit drabbade.
Och det är inte bara dem och jag utan minst 4000 andra.
Tänk om Wn, aftonbladet, expressen, polisen, blip, tv4, kanal5, playahead, lunarstorm, jesper, tv.nu, blocket, facebook hade blivit hackat.
Visst fan vill man hämnas!?
Annars är ju inte internet speciellt roligt längre för vissa?
Jag kommer aldrig få reda på EXAKT vilka personer det är, deras adress och hur dem ser ut och det kommer inte någon annan heller att göra om inte polisen ligger i lite.
det enda vi vet att det är turkar som ligger bakom attackerna och dom har attackerat en server där flera tusen websajt ägare hostar, därmed har oskyldiga blivit drabbade.
Nu är det deras tur, end of story!
Nästa gång det blir din hemsida som drar in flera tusen per dygn, behöver du inte klaga?