Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-15, 00:05 #38
pokerstjärnas avatar
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
pokerstjärnas avatar

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Ursprungligen postat av htiawe
Citat:
Ursprungligen postat av pokerstjärna
Vem har någonsin sagt att lagboken är perfekt
Jag tycker att det är rätt att slå tillbaka jag hoppas någon sänker dem största sidorna i turkiet, om jag hade stora erfarenheter hade jag gjort det för längesedan

Ingen har sagt att lagboken är perfekt men för att vi någonsin ska få fungerande lagar så måste vi använda oss av dem och tillämpa dem så gott vi kan, det är ett sätt (tillsammans med motioner om förändringar) som vi kan visa att lagarna kan kännas föråldrade.

Men okej, säg att du eller någon annan sänker en massa sidor i Turkiet. (för du är väl säker på vilka du ska slå tillbaka mot? Du straffar väl rätt personer?) Kan jag komma till dig om ersättning sen då mitt webbhotell sänks dagarna efteråt, för att de du attackerade blev ändå argare?

Jag får inte resonemanget att gå ihop.
Var dom säkra mot vem dom skulle stänga ner?
- Nej.

Allstå det enda vi har gjort är att sitta ner och skickat massa e-post till supporten.
Allstå helt ärligt, jag bryr mig inte om jag gör bort mig på wn med detta inlägg.

Men jag hoppas att någon träder fram med dem rätta kunskaperna och sänker många turkiska sajter!
För jag tycker det är mer än rätt?!
Vad är rätt och vad är fel?
Vi sitter och klagar på att siten är nere och skyller på säkerheten hos ombuden, men komigen?!
pokerstjärna är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat