Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-14, 11:15 #17
Alex_00 Alex_00 är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2004
Alex_00 Alex_00 är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2004
Crystone tycker jag är helt klar bedrövliga.

Beslutade mig för att testa deras webbhotell. Det tog en vecka för dom att få upp ett fungerande konto. Det var trassel med rättigheter på databaser etc. Supporten tog förvånansvärt lång tid, 24+ timmar för att få ett svar och då slänger dom bara iväg ett standard svar som inte har med problemet att göra eller någon lösning på det. Ringer man till dom kommer man till någon som man undrar vad dom gör där över huvud taget och så får man till svars att dom ska undersöka saken och så tar det ytterligare 24 timmar innan svar igen.

Efter många om och men så får man en krystad ursäkt om att dom hade missuppfattat mitt problem och att det nu var löst. Läste man mellan raderna så var det ungefär: Oj, vi trodde du var en av våra tusentals dumma kunder som ringer hit och inte vet vad ni pratar om, så vi tog för givet att det var du som gjorde fel.

Det är möjligt att dom har bra uptime och i övrigt stabilt webbhotell men dom borde se över sin supportavdelning. För en privatperson spelar det kanske inte så stor roll men för ett företag ska man kunna kräva att man får prata med kompetent personal och att dom fixar problemen inom rimlig tid.

Jag avslutade mina konton ganska snabbt efter ca 3 veckor och rekommenderar alla att tänka efter en extra gång innan ni beslutar er för att välja crystone.

/Alex
Alex_00 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat