Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-12, 07:34 #7
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Jag har sagt det förut men vill man ha ett billigt och bra alternativ om det nu så är för delad webbhosting eller email-hosting så tycker jag http://www.serwage.net fungerar otroligt bra.

Där kan man lägga upp oändligt många olika domäner. Varje domän som läggs in kan man också konfigurera email för. Även om du inte väljer att hosta själva domänen där så kan du välja att peka dina MX records dit. För varje domän kan man skapa oändligt många email-konton med separata inloggningar (även via Webmail), skapa email-redirects osv. Har stöd för IMAP- och POP3-stöd samt egen SMTP-server för utgående trafik. Spam-filter kan aktiveras. Har för mig att email-utrymmet delas med webbutrymmet som ligger på 360 GB - så det borde täcka dina lagringsbehov ett tag framöver.

Allt sköts via deras webbgränssnitt. Kostar 4,50 GBP per månad (vet inte vad det är i Svenska/EUR) vilket är klart bästa priset jag hittat för en liknande tjänst.
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat