Citat:
Fors:
Så alla nya användare måste få posta i en "sandlåda" först innan de kan skriva i forumet? Det låter väldigt mycket med 300 inlägg. Jag tror ärligt talat att forumet inte kommer att få några nya aktiva medlemmar om man kör med den metoden. Visst, man får bort folk som är oseriösa, men får även bort folk som är seriösa.
|
Nja, 300 inlägg kanske var att ta i rejält men minst hälften iaf.
För lite aktiv ska man ha varit och 150 inlägg är inte särskilt svårt att klara.
Man får säkert bort väldigt många oseriösa och om man är seriös så försvinner man inte utan stannar och ser till att uppfylla kraven.
Citat:
Originally posted by Fors
Dock så håller jag med om att det är en bra idé med en sådan forumsdel som du beskriver. Fast den kanske kan ingå i feedback-forumet (forumsdelen är rätt inaktiv egentligen)?
|
Ja, det vore en bra ide att ha det i feedback forumet som ett "underforum".
Citat:
Originally posted by Westman
Så om man skriver obekväma eller ickepopulistiska inlägg så ska man straffas? Tror inte att det var din avsikt men det är ett mycket troligt slutresultat.
|
Hej Westman!
Jag som var lite otydlig där.
Det jag menar är att man ska kunna sätta "poäng" när det gäller försäljning i köp&sälj och i köp&sälj - domäner.
Lite tradera i det hela

Jag tycker det är en väldigt bra ide, då kan man hålla koll på om en säljare eller köpare är seriös eller inte.
Men detta är då bara vad jag tycker, jag är ingen speciellt viktig människa