Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-09, 15:06 #10
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by StefanBergfeldt@Oct 9 2007, 09:42
Fem timmar tycker jag är godkänt under kontorstid. Det är inte snabbt, men godkänt. Däremot finns det ju mycket som gör att det tar tid, det kan vara hög belastning, mailet kanske inte kommer fram på en gång (det händer ju att mail helt och hållet försvinner), det kanske går influensa på supportavdelningen osv.
Har man bråttom är det ALLTID att rekommendera ett telefonsamtal. Har webbhotellet inget telefonnummer, så beror det på att det är ett lågprishotell, och då kan man heller inte vänta sig snabba svar.
Har det ingent telefonnumer, så skall man inte anlita dem ens, anser jag.

Bara för dom har telefonnumer inte alltid det fungerar, anllitade ett webhotell i nere i skåne för några år sedan , när deras server gick ner, så fanns det ingen larm nummer eller någonting. Jag blev vansinnig, och gjorde kreditupplysning på hela styrelsen, för att få fram ett nummer på en person kunde lösa problemet, sedan saknades vilja att lösa problemet.

Kanske det dags ISO 9000 certa webhotell ,någon utomstående som granska och ser att orgsantionen fungerar, när det fuckar ur, så skall det inte UD Juldagen 2004 av det hela.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat