Visa ett inlägg
Oläst 2004-07-14, 18:58 #8
festizs avatar
festiz festiz är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
festiz festiz är inte uppkopplad
Flitig postare
festizs avatar

Reg.datum: Jun 2004
Vid postningen av en länk verkar inte Ny kategori fungera sådär klockrent(?). Kommer ingen popup eller något fält där man får ge förslag på Kategorinamn.

Det är det och att menyn hamnar på Höger sida i mozilla och vänster i explorer.
*EDIT*: Verkar som den hoppar då och då. För nu är den till vänster i båda.

Det kan även vara lite trevligt att köra <acronym>-taggen runt "VbfK:" som förklarar vad det är för folk som inte är insatta, över huvudtaget tycker jag att folk ska använda <acronym>-taggen mer.

Med tanke på att olika människor har olika fontstorlek så skulle jag även göra om logotypen till en bild så att man får den "pixel-perfect" istället för att texten i det lagret halkar omkring.

Dessutom gör du ett stort typografifel genom att he serifer i rubriker som är strängt förbjudet i alla sammanhang som jag känner till, tidningar, rapporter, uppsatser, brev, böcker, o.s.v.

Jag skulle nog ta och minska ner alla timestamps ett eller två storlekar, de är inte så viktiga. sätt en title på dem med samma värde så kan man få det förstorat om man vill.

*EDIT*: Felmeddelande vid redirect
Kod:
Warning: fopen(files/redir.log): failed to open stream: Permission denied in /usr/home/kunder/6673/webref.net/redirect.php on line 134
Kunde inte skriva till redir.log
festiz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat