Ämne: Postförskott
Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-07, 18:49 #5
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Om Posten börjar ta betalt för returer av outlösta brev-pf så blir jag riktigt förbannad. En av orsakerna till att många brev-pf kommer i retur är att Posten och deras ombud inte sköter aviseringen korrekt. Dessutom så förstår jag inte varför de fortfarande kör med en pytteliten avi på en tredjedels a4-sida, som är som gjord för att av misstag slängas tillsammans med en bunt reklam.

Jag vet i alla fall att posten nyligen har börjat registrera avsändarens kundnummer för brev-pf. Tanterna på Postens företagscenter i Danderyd där jag lämnar in mina försändelser blev väldigt förvånade över det förra veckan. Det var helt nytt sade de. Så det skulle inte förvåna mig om det hade ett samband med att Posten vill börja ta betalt för outlösta brev-pf.

Jag hoppas verkligen att din faktura var ett misstag Megashop. I annat fall så innebär det här en stor kostnad för alla e-handlare. Samt att man får se över om man verkligen kan erbjuda pf som betalningsalternativ i fortsättningen.

Jag hatar Posten så mycket att det kryper i hela kroppen bara jag ser deras logo...
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat