Nu har jag kommit tillbaka från en resa i helgen och fått lite ranson på detta. Mitt inlägg skrev i fredags mitt i ilskans hetta. Hann inte återkomma innan jag lugnat ner mig.
Det jag velat tillägga är att proinet ändå, trots detta har en av de bästa supporten jag sett. På dubbelt så dyra webhotell har jag fått snudd på arroganta svar. Typ googla. För nåt år sen körde jag tre hotell paralellt med olika sidor, proinet var i 9 av 10 fall snabbast på att svara. I många fall även utförliga. En gång drog han tillomed igång en videopresentation.
Så jag vill delvis be om ursäkt för mitt ilskna svar som jag nog tog i lite för mycket av. Proinet är inte så jävla kasst som det lät, som många här sagt så ska man ju inte begära för mycket av 40kr, men man har fått väldigt mycket, snabba och utförliga svar, samt snabb server.
Ser att mitt konto fortfarande ligger nere, men den frågan skickar jag direkt till supporten.