Citat:
Originally posted by Fredrik S@Sep 13 2007, 20:14
Själv så har jag 600kr hos JX som är "reserverade" för en snackback som dom inte lyckades ta. Trots flera dagars mailande till deras support, och även till supportens temporära mail som dom hänvisar till på hemsidan, så släpps inte mina pengar.
Irriterande eftersom jag blivit tvungen att regga domäner via andra ombud istället för att kunna regga för de pengar jag redan har satt in. Av andras inlägg att döma så tycks jag dessvärre inte vara i någon unik situation.
|
Jag är i samma sits. Jag betalade för snapback av domännamn(två fakturor) som inte gick igenom för två år sedan och har sedan dess försökt få åtminstone få en kommunikation med deras support men helt utan svar. Jag hade bara ett svar sedan tidigare där dom bad om kontonummer för återbetalning, men när jag upprepade gånger skickade det finns jag ingen respons och inga pengar.
Jag lyckades logga in på deras (då) nya domäntjänst domains.jx.se och där kan jag se att jag har 300 kr i saldo, så pengarna finns där, men ingen återbetalning verkar gå att få. Det är inga jättepengar, men det suger likafullt.