Citat:
Förövrigt så betalar du bara minimiavgiften om du inte har uppnått 395/245kr i avgifter.
Håller inte alls med dig. Samport fungerar riktigt bra och smidigt. Sen att de skulle lura in dig utan att meddela om anslutningsavgiften och minimiavgiften. Det står tydligt i prislistan.
|
Ja nu ja. Jag signade upp med andra villkor och då fanns ingen minimiavgift. Det är ju lätt att ändra prislistan i efterhand. Självklart försöker man hålla nere kostnaderna i nya projekt, och då är också fallet så att man inte uppnår minimiavgiften i kostnader.
Citat:
Du hade även möjlighet att säga upp ditt avtal under bytet. De har således inte tvingat någon.
Syften var att bygga upp en kundstock och sedan konvertera dem till ny prisplan och se hur många som stannar kvar. En viss procent försvinner, men många orkar nog inte byta. Inklusive mig. Det är så många nya bolag verkar komma igång...
|
Nej, det är inte _bara_ att byta, att implementera lösningen i shoppen, testa och säkerställa att det fungerar, och signa upp avtal med banken är inget man gör på 5 minuter. Tycker du det är ett schyst sätt att bedriva affärer? Jag står fast vid att det är fult.