Nykomling
|
|
Reg.datum: May 2007
|
|
Nykomling
Reg.datum: May 2007
|
Kan bara säga att jag är nöjd med vad jag får för mina pengar. 1600 webbplatser är inte detsamma som 1600 kunder. Jag själv har bara på proinet ett 20-tal webbplatser. Visst lite mer info om vad som händer, men den är dock bättre än vad ett bolag som Telia ibland behagar att ge. Tog 16 dagar att få tillbaka Telefonen efter ett avbrott (med hänvisning vi har 5 dagar på oss att reparera utan att du kan få någon ersättning).
I alla typer av verksamheter är det en balansgång mellan vad "kunden" är villig att betala vs. hur mycket man skall säkra upp sig mot katastrofer.
Egna backuper är en självklarhet oavsett om du betalar 10:- / månad eller 5000:- / månad. Speciellt om man nu dessutom bygger sin inkomst på sin hemsida.
Har man en affärskritisk verksamhet på internet skall man väl sjäv säkra sig och ha reservplaner i bakfickan. Mamma håller dig inte i handen hela ditt liv eller?
Det är en risk att köpa varor och tjänster från mindre företag, likväl som det är en risk att man blir nochalerad av ett stort...
Kjette jobbar häcken av sig för sina kunder, för han behöver dem, likväl som många av oss behöver hans tjänster. Ett stort företag skulle kanske bett dig att dra....
|