Citat:
Originally posted by stefanhansson@Oct 4 2007, 12:53
Startade ett konto, och insåg efter uppstart och inloggning att Binero är betydligt bättre. På alla plan, både service, underhåll och användarvänlighet. Loopia har tappat stinget tycker jag, känns som om då Sulo och Nurmi lämnade över till Mamut och dem nya pojkarna i företaget så blev allt bara fäses.
Hoppas dem styr upp på rätt kurs igen, för även om gratis är gott så tar man inte påfyllning om det smakar dåligt.
|
Skicka gärna ett epostmeddelande (eller pm) till mig med dina synpunkter. Jag är ansvarig för kundtjänsten och i förlängningen alltså den service som du tycker är sämre än vad den kunde ha varit. Både servicenivån och användarvänligheten är något som ligger oss Loopia-anställda varmt om hjärtat och naturligtvis ska båda vara så bra som absolut möjligt.
I princip har det bara skett minimal utveckling sedan Active24 köpte upp oss 2005, men sedan april i år har vi fått bättre samarbete med Mamut och fått mycket fler möjligheter att göra förändringar i systemet. Främst har vi jobbat med att förbättra systemen "bakom kulisserna" som inte direkt kan upplevas av våra kunder, men framöver kommer det att ske flera förändringar i olika steg som alla kommer att se.
Testa oss gärna under en lite längre tid så ska vi se om inte din uppfattning blir lite bättre, men hör av dig om du har några synpunkter.