 |
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 035
|
Kjette:
Jag tror ni kan bli av med 50 % av era inkommande samtal och mejl (och frigöra viktig tid för att felsöka och ominstallera) med att göra exakt vad du gör nu. Följer med i den här tråden (som nog många av era kunder läser) och svarar på inlägg.
Sen måste ni inse att ni är ett företag med kunder. Måhända relativt tekniskt kunniga kunder men informationen ska vara enkel att förstå. Att beskriva att web01 är web01.proinet.se är lite goddag yxskaft. Det man som kund vill veta är: Hur påverkar detta mig? Jag har ju ingen aning om jag har web01.proinet.se eller xyx01.proinet.se...
Varför inte lägga ut en FAQ på driftinfo.net eller annan sida som ni uppdaterar med de frågor ni lär få in hela tiden? Håll kundfokus på informationen också.
Lika övertygad som jag är att ni gör er bästa, lika övertygad kan ni vara att vi har frågor. Därför är informationen så viktig. Framförallt när man inte alltid kan ringa och när ni heller inte svarar på mejlen på direkten (har tex ett obesvarat mejl från imorse).
|