Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-01, 22:52 #16
Raskelof Raskelof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 10
Raskelof Raskelof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 10
Hittade på den här tråden och som gammal neno-kund kan jag bara hålla med om allt. Tjänsterna fungerar ju iof som vanligt men supporten har verkligen gått från 100 till 0 sedan Crystone tog över. Tidigare när jag ringde kom jag alltid till en och samma snubbe (tror han hette Johan Nordström. jobbar kvar?) och fick blixtsnabb hjälp. Tidigare under sommaren kontaktade jag supporten igen. Först skickade jag ett mail som jag inte fick svar på, ringde sedan upp dom efter en vecka och blev då hänvisad till crystone där man inte kunde hjälpa mig och bad om att få ringa upp igen senare. Dom har fortfarande inte hört av sig! Grrr...

Jävligt synd, för neno var både billiga och bra.
Raskelof är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat