Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-29, 12:06 #10
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Grymt bra initiativ och otroligt spännande!

SNÄLLA byt plattform till vBulletin!

Håller med om att man vill ha en del av forumet som inte är publik, utan bara för oss som verkligen driver kommersiella hemsidor, dit man bara kan bli inbjuden och prata mer "fritt".

Jag skulle gärna se att det fanns en bättre plattform för köp och sälj, inte bara sajter/domäner utan även reklamplats och tjänster.

Betygsättning av trådar, inlägg och användare tycker jag vore en bra sak. Dock skall inte vem som helst kunna betygsätta, utan kanske medlemmar som varit medlmmar i X dagar och gjort X inlägg.

En länkkatalog med alla sajter som representeras på sajten så att man lätt kan få en översikt över vilka som faktiskt finns här vore inte helt fel.

En annan sak som är viktig för forumets utveckling tycker jag är att även satsa på redaktionellt innehåll, jag skulle gärna prenumerera på ett relevant nyhetsbrev, vill man gå riktigt långt så hade jag gärna prenumererat på papperstidningen Webmastersnetwork.

Varumärket är starkt och det känns som om det finns otroligt mycket kompetens och möjligheter här!
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat