Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 721
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 721
|
Jag har aldrig haft Tele2 tidigare, men jag har förstått skillnaden med att använda ett riktigt lågprisbolag som operatör. Trots att jag har företagsabonnemang - vilket möjligtvis borde ge möjlighet till lite högre servicegrad - så går det ju tex inte att komma till support eftersom de inte har någon support-avdelning!!!
Man får prata med kundtjänst som i vaierande grad från hjälpsamt till snorkigt sitter och läser innantill från deras webb...
"Finns det ingen tekniker eller support jag kan prata med"
"Nej, det är jag som ska kunna det här"
"Ja, men finns det inget som du kan koppla mig till som vet då?"
"Nej...."
Att de dessutom verkar ha sämsta täckningen i Stockholms förorter gör inte saken bättre. Jag har nyligen flyttat till hus i Nacka och kan inte ringa hemifrån + samtal bryts ett flertal ggr påväg till och från stan.
Jag blev verkligen förvånad, jag har bara haft Telia och vodafone tidigare och trodde faktiskt inte det skulle vara så stor skillnad mellan operatörerna.
|