Citat:
Originally posted by JonathanS@Sep 28 2007, 14:26
Jag släpper detta mer än gärna. Hoppas att du likaså kan släppa dina försök till smutskastning av Registrars.se och dess medlemmar.
|
Den sista klämmen tycker jag är direkt onödig eftersom du alla andra läskunniga vet att jag inte smutskastat vare sig registrars.se eller deras medlemmar. Jag anser till och med att en förening som registrars.se kan behövas och även "
kan" vara bra.
Men det är inte jag som satt upp föreningens normer, riktmärken och krav för registrars.se - där är vad jag förstår du däremot "medskyldig".
-att jag då påtalar att flera medlemsombud jobbar mot föreningens värderingar är inte min definition av att smutskasta någon. Men istället för att registrars tar till sig det, så går du ut och påstår att jag försöker smutskasta och ljuger.
Det får mig generellt att se negativt på föreningen och i synnerhet din "IDG-kamp" mot branschens alla orättvisor och slutkundsvillkor, ter sig bara som uddlös oseriös marknadsföring!
Och nej, jag gillar inte att en förening som registrars.se har medlemmar som pysslar med warehousing, fulregistreringar, är registreringspartner till företagen som IIS varnar för mm mm.
För mig får ombuden gärna pyssla med det - det rör mig inte i ryggen - men då ska dom
inte vara medlemmar av registrars.se.
Jag hoppas att jag med detta klargjort min syn på registrars och medlemmarna utan framöver få upprepat för mig att jag försöker smutskasta någon - för det är inte sant. Jag tänker inte vidareutveckla det här mer på wn, utan jag släpper det här och hoppas istället att registrars kan börja rannsaka sig själva för att slippa uppfattas som mindre seriösa..