Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-26, 23:04 #15
manne manne är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
manne manne är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
Mats Simonsson:

Du verkar vara en trevlig kille och alla inlägg jag läser som du svarar på så är du trevlig oavsett vad folk skriver. Se bara till att dina kolleger följer dina spår.

Även om ni har "jobbiga" / "besvärliga" kunder så är det ändå dom som betalar för er verksamhet och era löner. Säg inte att ni ska fixa ett problem som ni inte kan lösa på 30 min. Var ärliga och kom med seriösa svar. Har ni inte lyckats lösa ett problem inom rimlig tid så hör av er till den drabbade kunden. Ev. kompensation skulle kanske uppskattas.

jag har tex. varit i kontakt med en av era supporterpersonal och visst har jag blivit bra o trevlig bemött. Han har försökt lösa mitt problem som dykt upp, sen neno blivit uppköpt. Han svarade rätt frekvent.

Men nu när han inte lyckats lösa problemet så hör han inte av sig. jag har mailat 2-3 ggr utan svar.
Är det inte bättre att ärendet går till ngn annan som kan lösa det?

jag vet ju inte vad som har hänt med honom nu, om han är sjuk eller har ledigt. men mina mail har gått till er så ngn borde ha sett dom och kan ge mig ett svar. ett svar är bättre än ingen alls.

mitt problem är inte i det här fallet världens största. jag klarar mig. mig jag vill att det ska fungera då det har gjort det felfritt 2 år innan crystone tog över.

ha det gott /manne
manne är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat