Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-25, 02:19 #4
Charlie Charlie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 701
Charlie Charlie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 701
Fick ett snabbt svar från JX Hosting.

Citat:
Vi har haft enorma problem med BC och stoppandet av fakturor, jag
kommer nu begära att alla bevakningsärenden som går via BC helt tas
bort och vi manuellt kontrollerar varje enskild bevakning manuellt.
Jag hade inte trott att svaret skulle komma så fort. Och med tanke på att jag saknar djupare insikt i BetalningsCentralens tjänster låter förklaringen rimlig.

Hade jag avvaktat ett par timmar med att skapa tråden, hade det troligtvis slutat med ingen tråd alls. Men vad kan jag säga. Den här perioden, med Infracom och nertid som främsta motivator, har varit rätt ansträngd. Någonstans blev det här droppen över.

Skulle ändå säga att tråden ligger bra här. Förloppet ovan återger verkliga händelser. Men JX gav bra och samarbetsvillig respons. Rutinerna ska förändras. Det är bra information för den utomstående som undersöker JX inför ett eventuellt köp.

Dessutom har personal på JX/JX-supporten personligen tagit hand om makuleringen av min faktura.

Edit: Skulle gärna byta titel till "Fakturaproblem hos JX (Löst)" eller liknande. dessvärre är det nog bara möjligt för en moderator.
Charlie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat