Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-21, 08:24 #19
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
Citat:
Ursprungligen postat av Decibel
Citat:
Originally posted by -Marknadsbanken@Sep 19 2007, 13:21
Citat:
Ursprungligen postat av Alper
Rekomenderar JX premium hosting med 24/7 support + speglade servers + tillgång till teknikers ifall något strular.. m.m
100% Uptime hittils enligt pingdom.
Varför skall man anlita JX som webbhotell då när supporten har varit så dåligt innan??
Man kan ju bara söka på deras namn och få upp en massa klagomål.

Om du bakar en kaka och dina kunder säger den smakar dåligt.
Då gör man om receptet
Sen har du en kaka som smakar bättre än den förra, problematiken är att bygga tillbaka förtroendet att denna gång kommer kakan verkligen smaka bra.
Det var en dålig paralell, men du hajjar säkert.
Nu har jag bara sett klagomål på de tjänster JX upphört med. Serverkunderna har inte visat några tecken på missnöje.
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat