Citat:
Originally posted by alltinggratis@Sep 20 2007, 01:19
..IIS svarar inte på mail - varken angående detta eller andra problem med deras tjänster..
|
Det kan ju ha att göra med att de behöver prioritera en del saker fn.
De står ju inför det största "tappet" i IIS´s historia där dom uppskattningsvis kommer att tappa 70-80K domäner (IDN)- kanske mer. Samtidigt som dessa domäner då inte är sökbara i
domänhanteraren. Det "kan" ju bli svårt att förklara för en VD som har siktet inställt på
800 000 .se-domäner om ca 1 år.
Samtidigt som synkningen mellan domänhanteraren och deras faktura utskrifter verkar fungera riktigt dåligt. Själv fick jag igår brevfakturor på de domäner jag betalade online för en vecka sedan...
Och sedan ett par dagar har de ytterligare tekniska problem då tjänsten
DNSCHECK slutat fungera.
Så vi får väl vara glada om de svarar i telefonen efter nyår..
"Välkommen till punkt-ess-e, viket hörn av internet kan vi paxa för dig ?"