Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-19, 13:18 #11
Daniel29 Daniel29 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 283
Daniel29 Daniel29 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 283
Fick efter många om och men detta svaret idag. Människa vilket strul det har varit.




Hej Daniel!

Efter att jag gått igenom ditt ärende har jag upptäckt att du råkat ut för ett systemfel.

Vi på Inkclub AB ber om ursäkt för det besvär detta har orsakat dig och att ärendet har dragit ut på tiden.
Felet är helt och hållet vårt och du skall självfallet kompenseras för detta.

Vi vill också tacka dig för att du uppmärksammat oss på att våra rutiner hade en brist, så att inte du eller någon annan kund råkar ut för samma sak igen.
Vi hoppas att vi fortfarande har ditt förtroende, då vi gärna vill se dig som kund hos oss i framtiden.
Jag har krediterat kostnaden för ditt köp hos oss.
Beloppet på 664:- kommer omgående att återbetalas till det kort som användes vid din beställning.
Du behöver inte retunera varorna du köpt - dessa får du självklart behålla utan kostnad som kompensation.
Har du redan retunerat varorna skickar vi gärna dessa åter till dig kostnadsfritt, om du så önskar .
med vänlig hälsning
Inkclub
Daniel29 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat