Flitig postare
|
|
Reg.datum: Aug 2006
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Aug 2006
|
Först av allt så måste jag säga att det är lite tråkigt att ni inte tillåter andra webbläsare än Internet Explorer. Själv använder jag alltid Firefox. Förstår inte varför det skulle vara tekniskt svårt att stödja Firefox?
Videoströmmen håller en bra hastighet. Den laddar snabbt och det uppstår bara mikro-hack ibland. Jag sitter på en 20/3 uppkoppling. Dock så fungerar det inte så bra att hoppa i video-strömmen. Ljudet fortsätter från den nya positionen men videon är fryst. Förövrigt bryts videoströmmen för mig efter 2-3 minuter, ni kanske inte har lagt upp hela videon än.
Play High Speed och Play Medium Speed tyckte jag från första början var lite förvirrande. Låter som det första alternativet spelar upp videon i ultra-rapid men sen så förstod jag att ni syftade på hur snabbt bredband man ska ha. Kanske omformulera detta? Samt hur snabbt bredband skall man ha för att kunna spela upp det i High respektive Medium, kanske också något som borde skrivas ut.
Thumbnailsen på rullarna verkar vara konstigt nedskalade, de har artifakter i sig, dvs dålig nedskalning.
Hade varit coolt om man hade kunnat klicka på någon av screenshotsen för scenen och hoppa direkt in i den sekvensen. Eftersom man blir debiterad per minut vill man gärna komma direkt till dit man är intresserad.
Bra somfan att materialet är taggat.
|