Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-18, 18:35 #25
stefanhansson
Guest

stefanhansson
Guest

Citat:
Originally posted by N!cklas@Sep 16 2007, 16:07
Kalas med en del svar direkt! Nu tror jag inte Stureplan med omnejd känns riktigt rätt. Att dejta någon från Sthlm där när man själv är "lantis och hopplöst ute" känns fel - helt fel

Kikade lite på alltomstockholm.se som hade en del bra tips. Har även fått lite tips via PM, så jag har lite att kolla på i alla fall.

Då det i det närmaste är en blinddate gör det lite svårt att planera bra, så det blir till att känna sig fram och plocka essen ur rockärmen. Plockar ni fram era bästa tips så plockar jag med mig dem

Kan tilläggas till utgångsläget: båda är småbarnsföräldrar som fått en ledig dag
30+ och småbarnsförälder och dejt. Då skulle jag köra på djurgården, filt och picnic med levande ljus(som inte kan blåsa ut såklart) och hitta på nåt att sitta på filten under en stor filt och bara mysa. Sen på kvällen skulle jag köra nåt lättare ställe som inte ligger runt Stureplan, skulle ta nåt mer diskret ställe på söder. Nåt kring medborgarplatsen.

Kan säga att jag är inte heller från sthlm, men lyckades fånga mig en sthlms pingla genom att ge henne massage i en timme med levande ljus och choklad. Hon och hennes kompisar pratar om det än efter ett år .

SMÅ medel kan leda till stora resultat, ta bort prestationsångest och fråga tjejen vad HON VILL. Vad har hon för intressen, kompisar, vad jobbar hon med, tycker hon om vitt eller rött vin, klubbmusik eller kenneth and the knutters, är hon för salta godisar eller söta, tycker hon om chips eller ostbågar. Sen är det bara styra upp nåt.

Att gå på klubb kan slå fel då man kanske inte hör varandra, kanske blir sur för att nån stöter eller blir stött på, eller att det blir att man stöter på några polare eller än värre nåt gammalt exx.

Finns ju alltid bio och ta en öl på nåt bakhak
  Svara med citatSvara med citat