 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
|
Melin - ja i din värld då kanske..
Det finns en rad hyfsat stora företag och varumärken som använder slogans/pay-offer som knappast går att styrka eller bevisa.
Eller så går det väl att godtyckligt bevisa med att "Min mamma tycker.."
Carlsberg "Probably the best beer in the world"
Kanal5 "Roligare TV"
SVT "Fri television"
Toffifee "Man har så kul med Toffifee!"
Viasat "Your number one entertainer"
Stockholm "The Capital of Scandinavia"
Felix "Gör det goda godare"
Coop "Nordiska inköp ger lägre priser"
Ska jag fortsätta ?
Förresten så nej jag har inte funderat över Volvo eftersom jag vet att de har "For Life" som pay-off vilket jag som fd Volvoägare tycker är betydligt bättre än det förra; "Volvos värde varar".
Men nu känns det som att tråden går lite överstyr..
|