Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-18, 08:31 #16
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 791
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 791
Tycker Loopia generellt fungerar bra, speciellt supporten per mail har alltid varit föredömlig i Sverige. En stor svaghet hos Loopia tycker jag är hur de hanterar domännamnsförnyelse. Stor risk att missa förnya domän där om man har många namn. Det baseras ju enbart på ett mail med faktura vilket är för lite i min mening. Lätt att mail försvinner under hanteringen

Jag rekommenderar

1) Inför val att domänen konstant förnyas som utländska registrarer alltid har.
2) Införa att man kan se skickade, obetalda och betalda fakturor om man är inloggad. Detta är också något som vanligt förekommer på andra tjänster.
3) Införa månadsfakturering. Loopia har för vår del tagit över efter gamla IIS som mest tidskrävande jobb. Inte kul om man får ett mail om dagen med en faktura.
Isak är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat