Jag får nog följa med Kristofer här om att det känns som att sänka sig till någon löjlig sandlåde nivå om man skulle gå ut och bränna flaggor, demonstrera samt hacka webbsidor för en tecknings.
Man undrar ju om folk verkligen är helt friska i huvudet eller ja att dom flesta har lite problem är väl givet

men man trodde ju det fanns någon slags gräns. Dock känns det ibland lika onödigt från andra sidan att han enbart skall ha ritat den här hunden för att jävlas samtidigt som han kan falla tillbaks på att han är helt legitim och sedan hitta på någon djup grej till varför han ens målat den överhuvudtaget.
Det känns på den nivån som man var när man var liten typ bara för att du fick köpa cigg när du var 18 så gjorde du det även om du inte rökade. Bara för att du får reta folk till bristningsgränsen tack vare yttrande och tryckande frihet så gör jag det.
Men återigen så kan jag verkligen inte förstå hur muslimerna orkar bry sig om en bagatell som en teckning på en maskerad hund.

Hade alla varit som dom hade nog mänskligheten varit ett minne blott så vi får väl se det positiva i att vara passiv. :P
Mvh,
Viper