Jag har en iPhone som jag låste upp i förrgår morse.
Jag är helt såld på gränssnittet och känslan i navigering m.m.
Den fungerar precis som den ska, det enda som inte fungerar är "Visual Voicemail" då det är en AT&T-tjänst.
Jag använder den som jag gjorde med min förra telefon, en K800i. Jämför man de telefonerna har iPhone sämre kamera, ingen blixt, ingen möjlighet att filma med kameran. Sen saknar jag faktiskt möjligheten att skicka MMS, märker att jag måste ha användt den funktionen en hel del
Jag trodde att inbyggda funktioner som YouTube bara var onödigt lull-lull, men det visar sig att jag använder dem en hel del. Förutom "Stocks" då.
Sen har några tillverkat en Installer-app som egentligen fungerar som en pakethenterare för att installera 3:e-partsprogram direkt från nulldriver.com.
Riktigt smidigt och riktigt bra program!
Installerade bl.a. en NES-emulator igår
Vidare har jag lagt in svenska tecken på tangentbordet och en svensk ordlista att mappa stavningsförslag emot.
Jag betalade ca. 3700 (4GB innan prissäkningen) för min genom en kamrat som vid ett tillfällde var i New York.
Så, släpper de en europaversion med 3G och MMS så är min till salu, men trots det är jag mycket nöjd.