Citat:
Ursprungligen postat av JacobTallberg
Citat:
Ursprungligen postat av jomper
Köper du iphonen för samma peng så binder du dig för ett långt abonnemang också.
|
Det gör du inte. Du kan båda aktivera och låsa upp den utan att tvingas skaffa ett At&T abonnemang.
|
Jaså? Jag hade intrycket att man måste köpa den MED ett A&T-abb, iaf för att få det priset? Att man sedan inte behöver använda det är en annan sak, man måste fortfarande betala månadskostnad... eller?
Sedan så är det lite så för mig att jag gärna separerar telefon och musikspelare. Ibland vill jag inte kunna bli uppringd, även om jag gärna lyssnar på musik eller en podcast för tillfället. Dessutom saknar iPhone både 3G och även bluetooth, vilket min nuvarande telefon har...
I vilket fall så får man ju dubbelt så stort mine (16 mot 8 GB) i iPod Touch. Det som bär mest emot är väl rent psykologiskt det där med 3G dock... surt att köpa en iPhone nu och så kommer den med 3G om en månad eller två (enligt vissa rykten)...
Nä, får nog bli att vänta tills Apple Expo Paris (25:e september väl?) och se om det kanske blir en 3G-iPhone där... det är ju dessutom före release-datum för ipod touch, så... hoppas hoppas!