Citat:
Originally posted by jihoakim@Sep 12 2007, 11:01
"väntar" svar från crystone ang några fakturafrågor som gäller neno-konton. Tjejen i luren tog min mail och telefonnummer och skulle återkomma senare samma dag.. det var väl 1½ månad sen.
Var i kontakt med dom igår ang en enkel liten sak som att koppla en domän till ett neno konto. (som för övrigt man kunde göras enkelt själv från neno-kontrollpanelen tidigare).
Mailar in mitt ärende.. får svar nästa dag på morgonen med det trevliga svaret
"Vad exakt är det du behöver hjälp med?"
jag beskriver exakt vad jag vill ha hjälp med.. lunchen kommer och jag ringer supporten och undrar vad som händer med mitt ärende.. blir lovad att det ska bli fixat, han jag pratar med ska gå direkt till den som har hand om mitt ärende. Timmarna går och klockan blir 17 och jag ringer igen.. då har ansvarig gått hem för dagen.
Får dock tag på han imorse och det löste sig tillslut.
men det är med visst motstånd jag kontaktar dom eftersom man måste ligga på och tjata för att få något utfört.
Så jag kommer flytta alla mina kunder därifrån.. inkl mig själv..
|
Byt webhotell då! Crystone anser sej antaligen vara för fina för dej.