Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-12, 23:18 #17
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Citat:
Originally posted by head@Sep 12 2007, 17:52
Därför att supporten från JX har varit obefintlig de senaste månaderna (ingen telefonsupport och inga svar på mail). På det här forumet finns det åtminstone en representant från JX som svarar sporadiskt.

Jag vet att JX har sålt sin webbhotellverksamhet till ett annat företag, vilket jag utan någon som helst förvarning blev information om för två dagar sedan (!) men jag har ännu inte hunnit sätta mig in i Infracoms supportrutiner, därav mitt inlägg i den här tråden.

Jag har fått PM från en representant från Infracom och hoppas att min sajt snart är uppe igen. Av föreståeliga skäl är mitt första intrycket av Infracom inte imponerande men jag är glad att någon åtminstone har svarat.

Mvh Henrik
Att det kan uppstå problem vid en flytt känns ganska naturligt. Om ditt avbrott orsakades av flytten, så tycker jag inte att du kan beskylla Infracom för det. Det är JX som orsakat flytten och därmed får du lägga skulden för ditt avbrott på dem.

Jag har som kund hos JX inte haft tillgång till min kontrollpanel eller ftp under fyra månaders tid. JX ignorerade notoriskt mina mail och klagomål. Nu tog det Infracom några minuter att åtgärda felet. I övrigt har jag inga erfarenheter av Infracom. Mitt första intryck är mycket positivt och jag hoppas att det håller i sig. Alla webhotell kan krångla ibland (vill man inte acceptera det så får man skaffa dedikerad server). Men det är när problemen uppstår som man får veta om webbhotellet är bra eller dåligt - beroende på hur de hanterar sina supportärenden.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat