Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-12, 11:44 #9
Daniel.sts avatar
Daniel.st Daniel.st är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 762
Daniel.st Daniel.st är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Daniel.sts avatar
 
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 762
Jag har väldigt blandad uppfattning om Crystones support. Allt från obesvarade mail, högljudda gäspningar i telefonen och ointresse till någon som varit helt grym och verkligen varit service-minded. Antar att det handlar om vem men får kontakt med, som på alla andra företag med service eller support på det här sättet.

Mitt tips är att alltid ta namnet på den du pratar med. Detta är bra både om man måste ringa tillbaka för att påminna om något till att försöka hitta de där duktiga personerna man fått hjälp av tidigare och gärna pratar med igen. Om man har lite mer kontakt med dem kan det vara värt att försöka bygga upp en personlig kontakt med någon där som du kan maila eller ringa direkt. Detta gäller väl iofs. alla företag man har kontinuerlig kontakt med.
Daniel.st är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat