Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-11, 18:30 #5
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
Jag har anlitat en firma från Bulgarien som sög och bara drog ut på tiden så jag avbröt projektet. Slängde en hel del pengar och tid i sjön. Designen var värdelös och programmeringen var inte heller bra och många grejer klarade de inte av. Så det gäller att vara försiktig och bäst är väl om du går igenom tredjepartssida som håller på pengarna tills alla är nöjda.

Stirra dig inte blind på priset. Ett lågt timpris kan innebära att det tar väldigt mycket tid för dem att utföra jobbet och då blir det inte så billigt i slutändan.

Men det stämmer verkligen om öst och matchning av färger. Den är kanske inte vad vi är vana vid eller vad vi tycker matchar och ser fint ut.

Trots att jag blev ordentligt bränd så anlitade jag ett ftg i Kina, utan mellanhand och de visade sig vara grymma. Bra designers och programmerare till ett bra pris. Här har jag fått mer än vad jag förväntade mig. Programmering som Bulgarerna inte klarade av (trots att de har erfarenhet från systemet som skulle ändras) fixade kineserna utan problem (och de hade aldrig sett systemet tidigare).

Annars gäller väl devicen du får vad du betalar för. Om du vill ha kontaktinfo till företaget i Kina så kan du skicka ett PM. Jag delar gärna med mig, dom förtjänar det. De har exporträttigheter och kan deala direkt med företag i Sverige.
ecstyle är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat