Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-08, 02:02 #243
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar

Reg.datum: Jul 2004
Det jag funderar över nu är vad var det scamen gick ut på ? Var det att Madison trodde att 2Checkout skulle betala ut pengarna till dom av någon anledning utan att upptäcka vad som pågick men missade att media skulle slå upp det så stort ?

Eller är det nåt tillfälligt fel på siten ?

Eller kommer dom att stå för det och leverera datorer, eller kommer Vladi eller vad han heter att gråta ut i media och säga att det var media och all negativ reklam som förstörde för honom?

Ärligt talat så fattar jag ingenting, men om han levererar datorer så kommer jag som jag skrev förut att vara en av dom första att lägga en besällning så fort det sker hehe...

Edit: Jag läste att det var 7 000 stycken som har beställt datorer enligt 2Checkout så det ligger 7 miljoner där, att få tag i någon som levererar datorerna borde ju inte vara så svårt om allt är legitimt då ?

Det här med annonser på siten som ska betala kalaset borde väl inte vara så svårt att få tag i ? Man behöver ju inte få in 7 miljoner utan ta en låg vinst från början och du är i hamn, det finns väldigt många som oavsett negativ reklam som verkar vilja betala för reklam och länkar på siter ?
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat