Visa ett inlägg
Oläst 2007-09-04, 13:38 #5
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Vi har gjort ett utskick till gamla kunder och bett om kritik och tankar om internetbaserad bostadssökning inför en remake av vår sajt.

Hennes svar på utskicket var:
Citat:
Det enda jag kommer ihåg från er Site är att jag betalade 2-300 spänn för att gå med, och sedan när jag sökte såg jag att det fanns typ 15 lägenheter totalt i Göteborg, vissa inlagda i januari-februari (det var i maj jag gick med). Jag känner mig grundlurad och vill ha mina pengar tillbaka.
Jag svarade
Citat:
Jag beklagar din dåliga upplevelse av vår sajt, men är tacksam för din kritik! Vad jag undrar är om det var nu i maj du gick med? Vi fick nämligen under maj månad in strax över 80 lägenheter i Göteborg.

Givetvis skall alltid annonserna på en bostadssajt vara aktuella, på den nya sajten som släpps den 1 november kommer det att fungera så att uthyrare måste förnya sin annons oftare för att den skall få ligga kvar.

Tack för dina synpunkter, vi skall göra vårt absolut bästa för att förbättra oss!
Varpå hon svarade vad jag skrivit i mitt första inlägg.

Nu är jag lite kluven över vad jag skall svara.

Jag har inga problem att bjuda på medlemsskap, men just det faktum att hon hotar oss gör att det känns som att jag accepterar hoten om jag ger henne förlängt medlemsskap.

För övrigt förstår jag inte varför hon känner sig grundlurad, eftersom det faktiskt har kommit in lägenheter under den tid hon vart medlem.
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat