Citat:
Originally posted by digiArt@Aug 30 2007, 09:18
Sen har vi de som också har aversioner mot den teknik som själva webbplatsen är uppbyggd kring. Fick ett mail häromdagen som ifrågasatte varför jag använder Microsoft teknologier på min sajt (visserligen hade han råkat ut för ett litet oturligt problem)
Men i allmänhet är jag nog väldigt förskonad från stollar, de vanligaste frågorna är Jag har glömt mitt lösenord och varför kan jag inte logga in och varför är mitt isbn fel som varvas med kommentarer som Vilken lättanvänd sida.
Däremot drabbades jag nyligen av en person som ville köpa min sajt. Han började med att förolämpa mig, sen frågade han om han fick köpa sajten för en skitsumma. När jag sa nej fortsatte han envis som synden. Han tyckte att det var hans tur att förvalta domänen och sajten du har ju haft den så länge nu (i grund och botten verkade han mest intresserad av domänen)
|
Fick ett liknande mail för nåt år sen. En man mailade till en av mina sajter och frågade om han inte fick köpa den. Sidan var inte till salu, men jag skrev att allt har sitt pris. Han blev nyfiken så jag skickade lite siffror som svar, sidan då omsatte ca 40 000 kr per månad. Visnten där är ca 80%.
Killen svarade att om det blir en snabb affär så är han beredd att betala 10 000 kr
Jag fick iaf ett gott skratt