Citat:
Originally posted by Xamda@Aug 31 2007, 09:33
Det kan bara finnas en anledning till att INTE gå till myndigheterna i Sverige. Det är att man vill ha upmärksamheten för det man åstadkommit.
Det är helt befängt att tro att du skulle få problem av den magnitud du nämner om du visade på hur omfattande detta problem är och dessutom visade hur.
|
Myndigheterna i Sverige är fortfarande mycket svalt intresserade trots uppmärksamheten. Ska vi gissa hur intresset hade varit innan? Större eller mindre? Fortfarande döva öron man talar till men det är klart att vi har en övertro på att våra myndigheter faktiskt ska lyssna.
Citat:
Det finns en rad kanaler som man använda sig av, men denna verkar väl, i mina dunkla ögon, vara den minst begåvade... Såvida man inte är ute efter "cred" för det man lyckats med och gillar att bada i strålkastarskenet.
|
Javisst, ge förslag på en av alla dessa massor kanaler... lovar att använda det nästa gång =)
Citat:
För övrigt, efter att ha läst lite artiklar, varför publicerar du detta på det sätt du gör och inte under ditt eget namn om det nu är så legitimt? Suck...
|
Öhhh? Mitt namn står på sidan hur tydligt som helst, dessutom mitt hemnummer :-p
Citat:
Dessutom kan jag ju se hur massor med företag nu vill anlita dessa "säkerhetstjänster". Not.
|
Ojdå, vad säljer jag? Är det nått bra? Jag säljer inga tjänster eller något annat för den delen.
Får mig att undra, har du ens tittat på sidan då du tydligen tror jag säljer något och att jag inte står med namn? Tror du fortfarande att myndigheterna skulle hjälpa mig med tanke på deras övervälmande intresse i frågan? Har du någon erfarenhet av detta?