Oja, vissa mail man får är verkligen helkorkade.
Hade en nyligen som mailade kundsupporten och frågade om man kunde beställa i webbshoppen anonymt, dvs utan att ange namn och adress.
Sen hade jag en annan som ringde för att säga att han hade glömt ange sin e-postadress när han gjorde sin beställning. Eftersom det stod att en orderbekräftelse gick ut via e-post på varje beställning, så undrade han om det mailet hade hamnat på huvudkontoret hos företaget där han jobbar. Varför han trodde att vår mailserver skulle ha en aning om vart han jobbar framgick aldrig.
Men det är bara att svara och hålla god min. Självfallet behöver man inte alltid ge stollarna rätt i sak (kunden har
inte alltid rätt), men man bör ändå vara noga med att ge ett trevligt bemötande.
Det enda positiva med alla korkade kunder är att man lätt kan underhålla en förfest i flera timmar med små anekdoter från kundsupporten

.
Edit: En sak som jag har märkt är att stollar oftare än andra stavar dåligt. En annan gemensam faktor är missbruket av versaler samt skiljetecken.
Normal person: Vänligen ring mig på 070-xxxxxxxx. Tack på förhand.
Stolle: RING MIG NU ?????!!!!!!!!!!!!!!