Citat:
Originally posted by latexgumman@Aug 25 2007, 00:35
Riktigt bra idé. min lilla fråga är, vad kostar det mig om ni skall dela ut i
- Helsingborg
- Lund
- Malmö
Och en sak till kan du styrka att detta är lönande för dina kunder, folk kanske har svårt att se vad det står på lappen, det är ju endå ett visitkort vi snackar om folk kanske bara slänger den. ??
|
Lund och malmö är enligt prislistan på sajten. Helsingborg har jag inte provat ännu, men ni kan få bli ett pilotprojekt!
Den enda referens jag idag kan lämna är BoPunkten, och där har vi inte lett folk till en specifik URL för att mäta av dem, men enligt våra egna marknadsundersökningar har vi ökat kännedommen om BoPunkten från 1/40 till 7/40. Om det enbart beror på korten kan jag inte svara på, men vår uppfattning är att korten är värda att dela ut. För den som är osäker rekommenderar jag att starta på 5000 kort för att kunna göra mätningar och sedan eventuellt köra större kampanjer.
På månda sall vi skriva kontrakt på kontoret, riktigt spännande. Har fått många mail och förfrågningar om Reklamkort.se, sjukt kul att se den positiva responsen, mycket mer än jag hade väntat mig!
Jag är väldigt tacksam för tips på hur vi skulle kunna marknadsföra oss, jag tror nämligen inte att vi får ut mest av att använda oss av reklamkort..l. :P vi måste nu ut till företagare, webmasters och butiker!