Citat:
Originally posted by qb1@Aug 24 2007, 12:49
Scenario:
Hej, kan jag få beställa 2000 kort för utdelning i Kiruna ?
Ja visst, det blir 5000 kr + flyg t-o-r, totalt bra mycket mer än 5000 kr
Saknar...
....en text eller en länk till text på prissidan som specificerar vad som ingår i tjänsten för pris X,xxx. Om jag vill ha utdelning i andra städer än Göteborg, Malmö eller Stockholm, vad kostar det mig extra?
Sen fortsätter jag att hävda vikten av mer personlig information än ett mobilnummer, en boxadress och en info-adress, i syfte att öka graden av seriositet. Exempel på företag som visar upp sig: ceba.se/index.html?http%3A//www.ceba.se/om_ceba/index.html%3Fkontakt.html
|
Faktum är att jag skall skriva kontrakt på vårt kontor idag, så vi har inget annat än en boxadress, det vore dumt att ha en c/o adress
Det kommer även ett riktigt fast telefonnummer när vi flyttar in i kontoret vilket skall ske i månadsskiftet om allting klaffar.
När det gäller andra städer så är det inget jag har siffror på och vågar därför inte sätta ut några priser. I Stockholm, Göteborg och Malmö har vi under flera månader fått bra siffror som underlag, men självklart skulle vi kunna göra ett test i t.ex. kiruna, men det skulle krävas lite beräkningar först.
Vi har redan fått en första offertförfrågan och det skall bli väldigt spännande att se hur detta fungerar, och om våra kunder kan få samma fina resultat som vi fått med BoPunkten.