Citat:
Ursprungligen postat av swan
Citat:
Originally posted by -robertsson@Aug 3 2007, 09:57
T.ex. termen iSales har funnits i flera år och används av nästan 50% av alla annonsörer.
|
När jag klickar på "alla program" på TDs hemsida så får jag en lista över alla program samt ersättningmodeller. Där finns det olika kolumner med namnen
Citat:
UV *Click * Leads * Sales * 90:e EPC
|
Ingenting om iSales. Hur gör jag för att hitta program som stödjer iSales? Jag har på måfå klickat mig runt till olika program för att se om det står någonting på respektive programs sida, men hittar ingenting där heller. Lite konstigt om det du säger stämmer - dvs att nästan 50% stödjer detta...
|
I dagsläget finns det inte som du säger någon funktion som hjälper dig att hitta program som stödjer iSales och iLeads. Detta är något vi jobbar på för att förbättra i användargränssnittet. Idag måste man tyvärr klicka sig runt till respektive program för att se om de ger ersättning för iSales och iLeads, men som sagt jobbar vi på en lösning för detta.
Citat:
Ursprungligen postat av jonny
Men vad jag blir trött på dessa meddelanden. Jag har minst fem webbplatser kopplade till mitt konto på Tradedoubler.
Ansökte om att få visa annoner och fick ett nekande svar. Som vanligt framgår det inte vilken webbplats som nekats. Mycket irriterande.
|
Vi jobbar även på att förbättra våra proccesser när det kommer till den information våra publishers får. För tillfället kan du logga in på ditt konto och gå via Rapporter -> Mina program, här kan du se statusen för alla dina program och sajter.