Visa ett inlägg
Oläst 2007-08-22, 19:21 #37
hallonis avatar
halloni halloni är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
halloni halloni är inte uppkopplad
Medlem
hallonis avatar

Reg.datum: Aug 2005
Hm, när vi ändå är inne på JX och det här med förlängningar så är jag väldigt fundersam över ett problem jag själv har med just dem, om det är jag som gjort fel eller om det är JX som sjabblat till det...

Jag förlängde nämligen mitt konto ytterligare ett år i vintras, och trodde då att jag slapp tänka på det ett år till.. men helt plötsligt får jag hem två fakturor över att jag inte betalat för flera månader, och blir förbryllad över det sen jag trodde jag betalt ett helt år?

Ringde JX igår men supporten hänvisade till att jag skulle skicka uppgifter och liknande via mail så kunde avtalet "avslutas".. vilket jag inte riktigt förstod, eftersom jag betalt för ett helt år.
Så jag skickade mail igår, men idag fick jag inget svar.. så skickade ett nytt idag på förmiddagen genom deras formulär i hopp om att det kanske når fram.

Fortfarande inget svar idag men det känns lite brådis eftersom jag nu fått påminnelse om betalning och har 10 dagar på mig...

Såvitt som jag förstår har jag något slags "dubbelkonto" där jag har ett helt år + att jag betalar enskilda månader..
halloni är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat